​Akční pobídka 2 000 Kč zpět

  • Klient: VELUX Česká republika
  • Média: Print, TV
  • Realizace: 2015
​Akční pobídka 2 000 Kč zpět

Marketingová výzva

Venkovní roleta VELUX je univerzálně využitelný doplněk ke střešním oknům VELUX. Překážkou v nákupu je relativně vyšší cena. Klient připravil motivační akční pobídku - zpětný bonus 2 000 Kč při nákupu tohoto produktu. Našim úkolem bylo tuto nabídku efektivně odkomunikovat cílovým skupinám.

Naše řešení

Vzhledem k odlišným cílovým skupina, kdy potenciálním uživatelem jsou jak ti, kteří střešní okna VELUX již vlastní, tak ti, kteří se na nákup střešních oken teprve chystají , bylo potřeba kampaň odkomunikovat, jak plošně, tak cíleně. Pro plošný zásah se podařilo vyjednat mimořádné podmínky pro realizování televizní kampaně a pro cílený zásah byl zvolen odborný tisk a on-line. On-line byl realizován včetně nákupu přes DSP, což nám umožnilo využít i behaviorální cílení, které přispělo k zajímavým výsledkům.

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumentem „Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather Morava, spol. s r.o.“, ke stažení zde.