​Představení nového produktu: Okno do ploché střechy

  • Klient: VELUX Česká republika
  • Média: Direct Mail
  • Realizace: 2014
​Představení nového produktu: Okno do ploché střechy

Marketingová výzva

Novinku v sortimentu klienta VELUX bylo naším úkolem představit cílové skupině montážníků. Pro ty, zvyklé od klienta pouze na okna do šikmých střech, bylo okno do ploché střechy opravdu překvapením. Cílem aktivity bylo tedy představit samotný produkt, jeho benefity a zajistit, aby samotné sdělení mělo co největší dopad.

Naše řešení

Cílová skupina byla velmi úzce definovaná, takřka neoslovitelná pomocí nadlinkové komunikace. Proto předem jasným ideálním řešením bylo zvolit formu direct mailu. I přes velmi svazující rozpočet jsme přinesli atraktivní řešení podoby direct mailu, který využil kreativní papírový materiál. Ten s pomocí výseku akcentoval samotný produkt a až následně odprezentoval sekundární sdělení - podpůrnou akci. Jako bonus pro adresáty byl zvolen praktický dárek, který byl vhodně zapracován do celé koncepce direct mailu. Pro optimalizaci nákladů jsme zvolili takovou podobu direct mailu, aby bylo možné rozeslání pomocí obálky, to také odstranilo obvyklou překážku direct mailů – vyzvednutí zásilky na poště.

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumentem „Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather Morava, spol. s r.o.“, ke stažení zde.