Stand-up povýšil Euronics

  • Klient: Euronics
  • Média: TV, Digital Marketing
  • Realizace: 2013
Stand-up povýšil Euronics

Marketingová výzva

Na trhu v oblasti elektra se pohybuje velice silná konkurence a prorazit není jednoduché. Naším cílem bylo prosadit Euronics mezi nejsilnější hráče na trhu. Zejména v období před Vánocemi, kam všichni zaměřují svoje komunikační aktivity, to byla opravdová výzva.

Naše řešení

Navrhli jsme kreativní koncept, který vybočil ze zažitého stylu komunikace prodejců elektra. Koncept propojil vtipné scénky tematicky zaměřené na jednotlivé produkty a herecké umění samotných prezentátorů z řad českých stand-up komiků. Navržený koncept umožnil flexibilně reagovat na komunikační potřeby klienta při tvorbě dalších spotů. Celkem 10 spotů tak bylo netradiční pozvánkou k nákupu elektroniky v síti Euronics. Celá kampaň byla následně doplněna výprodejovou částí, která pokračovala ve stejném stylu. S tímto úspěšným konceptem jsme pokračovali i v následujícím roce.

Výsledky

Nejvyšší dosažená podpořená znalost spotů značky Euronics od roku 2008
Vysoká zapamatovatelnost

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumentem „Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather Morava, spol. s r.o.“, ke stažení zde.