Mistrovství Brna v žehlení nabídlo opět mužský paradox
Jedním z prvních eventů, na kterém jsme se mohli s novým klientem (NC Kr. Pole) komunikačně podílet, byla víkendová akce s názvem Mistrovství Brna v žehlení. V rámci přípravy jsme realizovali průzkum s tématikou žehlení a vztahů mezi partnery, kterého se zúčastnilo více než 1000 respondentů, a který nám poskytl zajímavá data k následné komunikaci. Ta probíhala ve třech vlnách. Výsledkem byla nejen vydařená akce, ale také zajímavá mediální publicita - celkem jsme vygenerovali cca 50 výstupů v tisku, internetu a TV - konkrétně 2× ČT, TV Nova a B-TV.
Zajímavostí druhého ročníku Mistrovství Brna v žehlení byla skutečnost, že na prvním místě opět skončil muž.
Letošní vítěz prestižní kategorie žehlení jednotlivců na čas - pan Jaroslav Kopal (2:47) – uvedl, že šel jen náhodou kolem, protože zde pravidelně nakupuje. Celá akce mu přišla, jak říká "natolik správně ujetá", že se ji rozhodl podpořit svou účastí.
S žehlením košil má bohaté zkušenosti, protože sám má velkou spotřebu košil. Vypracoval si na to speciální metodu: "Vezmu barovou stoličku, naleju si skotskou, pustím televizi a chlapsky relaxuji – a samozřejmě i něco vyžehlím," vysvětluje s úsměvem pan Kopal.
Na dotaz, co říká na mužskou nadvládu v první trojici nejlepších, odpovídá: "To je typické, správný chlap musí umět zvládnout všechno."