Promoakce VELUX Světlovod

29. 9. 2008

Září letošního roku se neslo v oblasti event marketingu přípravami a uskutečněním promoakcí pro společnost VELUX Česká republika.

Akce na klíč v rámci podpory prodeje produktu Světlovod jsme zrealizovali na vybraných prostranstvích velkých nákupních center v Praze a Brně.
Cílem tohoto eventu bylo zákazníkům nejen představit nový produkt, ale částečně pomoci slabozrakým či nevidomým dětem, jež pod svými křídly schraňuje nadace Leontinka.

Princip spočíval v jednoduchosti - náhodní kolemjdoucí a návštěvníci obchodních center se pokusili na výzvu moderátora pomocí svých fyzických sil jízdou na cyklotrenažeru rozsvítit imitovanou žárovku - pro pochopení a porovnání, kolik energie je třeba k rozsvícení plochy žárovkou vzhledem ke skutečnosti, že světlovod, který prokazuje službu stejnou, energii nespotřebovává žádnou. Za každý ujetý kilometr byla společností VELUX Česká republika věnována peněžitá suma nadaci Leontinka.

V přívěsném vozíku s nainstalovaným světlovodem byli po celou dobu jeho expozice přítomni profesionální pracovníci způsobilí podat veškeré informace a zodpovědět otázky týkající se produktu.

Akce byly přijaty zákazníky velmi kladně, aktivních bylo možno napočítat přibližně 400.

Společnost VELUX tak opět dostála svému hlavnímu mottu - proslunila život nejen účastníkům, kteří za své výkony obdrželi malou pozornost, především však zrakově postiženým dětem, jimž se dostane pomoci přes nadaci Leontinka.



Všechny novinky

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumentem „Zásady ochrany soukromí společnosti Ogilvy & Mather Morava, spol. s r.o.“, ke stažení zde.