Ratolest Brno a Ogilvy&Mather Morava spouští lavinu firemního dobrovolnictví
Společenská odpovědnost firem (CSR) se netýká pouze velkých společností, ale také malých a středních podniků z regionů.
Na jednu z klíčových oblastí CSR, tedy firemní dobrovolnictví se zaměřuje projekt Spouštíme lavinu dobrovolnictví. Projekt realizuje Ratolest Brno ve spolupráci s Ogilvy&Mather Morava.
Sdílení znalostí, nápadů, zkušeností a úhlů pohledu - to přináší nový projekt Ratolesti Brno s názvem Spouštíme lavinu dobrovolnictví. Cílem projektu je poskytnout zkušenost s firemním dobrovolnictvím a osobní rozvoj zaměstnancům z Brna i celého Jihomoravského kraje.
Jako odborného garanta si Ratolest Brno vybrala právě Ogilvy&Mather Morava. Projektu poskytujeme bezplatně poradenství z oblasti marketingové strategie a komunikace, chceme být také rádcem v oblasti implementace dobrovolnictví do konceptu společenské odpovědnosti firmy.
"Firmy a neziskové organizace často hledají obtížně společný jazyk, proto chceme Ratolesti Brno být nápomocni v hledání optimální formy komunikace. Jsme rádi, že jsme byli přizvání ke spolupráci na zajímavém a přínosném projektu, a věříme, že i díky naší pomoci se podaří jeho cíle naplnit," dodává Roman Valla, ředitel komunikační agentury Ogilvy&Mather Morava.
Projekt je podpořen grantem z Islandu, Lichtenštejnska a Norska v rámci EHP fondů.